Telefilem Sakanak Di TV9

Telefilem Sakanak Di TV9

Jangan lupa untuk tonton telefilem Sakanak yang menampilkan gandingan nama-nama pelakon hebat seperti Farid Kamil, Tiz Zaqyah, Fify Azmi dan ramai lagi.

Telefilem seram misteri ini pernah ditayangkan pada tahun 2022 dan kini akan menemui penonton semula pada hari Isnin ini, 8 Januari 2024 menerusi saluran TV9.

{tocify} $title={Table of Contents}

Telefilem Sakanak Di TV3

Sinopsis Telefilem Sakanak

Telefilem Sakanak mengisahkan tentang Sara yang dihantui penampakkan nenek kebayan pada setiap kali Sara hamil hinggakan anak dalam kandungannya hilang dimakan nenek kebayan misteri itu.

Suaminya Kamal dan adiknya Maya berusaha melindungi Sara dari dihantui kelibat yang bergentayangan itu. Apakah yang terjadi sebenarnya?

Barisan Pelakon

Antara pelakon-pelakon yang terlibat dalam telemovie ini seperti Farid Kamil, Tiz Zaqyah, Fify Azmi, Chem Amar, Sherry Al Jeffry, Chemat Raja Lawak dan ramai lagi.

Watak

  • Tiz Zaqyah sebagai Sara
  • Farid Kamil sebagai Kamal
  • Fiy Azmi sebagai Maya

Telefilem Sakanak Di TV3

Produksi & Pengarah

Naskah tahun 2022 ini merupakan arahan Emi Suffian, penulisan skrip daripada Kent Tan dan diterbitkan oleh produksi Zeel Production Sdn. Bhd.

Waktu Bersiaran

Jangan lupa untuk saksikan telefilem Sakanak pada 8 Januari 2024, hari Isnin, pukul 8.30 malam menerusi slot Skrin Di 9 di TV9 atau boleh juga strim secara online di Tonton.

Info Penuh Telemovie

Tayangan Asal : 2022
Bersiaran : Slot Skrin Di 9 di TV9
Tarikh : 8 Januari 2024 (Isnin)
Waktu : 8.30 Malam
Idea Asal : Halmey Hamdah & Mida Al Jefry
Penulis Skrip : Kent Tan
Pengarah : Emi Suffian
Produksi : Zeel Production Sdn. Bhd.

Telefilem Sakanak Di TV3

Post a Comment

1 Comments